CPC ( cost-per-click )

CPC ( cost-per-click ) je cenový model využívaný v internetovej reklame. CPC sa využíva najmä pri reklamných odkazoch a kontextovej reklame, zriedkavejšie tiež pri reklamných banneroch. Princípom je úhrada ceny za kliknutie užívateľa na reklamný formát. Inzerent platí len za reálnych návštevníkov, ktorých mu reklama na jeho web stránku privedie, nerozhoduje počet zobrazení reklamy ani časové obdobie počas, ktorého je jeho reklama zobrazená.

späť na hlavnú stránku slovníka

C - pojmy začínajúce písmenom C


logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 Ak sa Vám náš projekt páči, budeme radi, ak nás podporíte pridaním ikonky cookie.sk na Vašu web stránku. Pomôžete nám tým šíriť užitočné informácie z cookie.sk k ďaľším ľuďom. Ako pridať ikonku?.