Bannerová slepota

Pojem, ktorý popisuje jav, pri ktorom návštevníci web stránok ignorujú prvky stránky a informácie, ktoré čo i len vzdialene pripomínajú reklamu ( reklamný banner ) a prvky nachádzajúce sa v ich bezprostrednej blízkosti.

Bannerová slepota ako správanie sa užívateľov bola objavené a pomenované pri testoch použiteľnosti web stránok, pri ktorých mali užívatelia tendenciu informácie obsiahnuté v banneroch prehliadať. Tento jav pravdepodobne súvisí s nárastom tohto druhu reklamy na internetových stránkach a podvedomou snahou užívateľov tento druh obsahu stránok zo svojho vnímania odfiltrovávať.

späť na hlavnú stránku slovníka

B - pojmy začínajúce písmenom B


logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 Ak sa Vám náš projekt páči, budeme radi, ak nás podporíte pridaním ikonky cookie.sk na Vašu web stránku. Pomôžete nám tým šíriť užitočné informácie z cookie.sk k ďaľším ľuďom. Ako pridať ikonku?.