ATR (action through rate)

Ukazovateľ ATR ( action-through-rate ) sa používa v internetovej reklame sa používa pre vyjadrenie percentuálneho pomeru zobrazenia k vykonaniu určitého typu akcie užívateľom na cieľovej web stránke.

Touto akciou môže byť nákup, vyplnenie a odoslanie formulára, prezretie videa, stiahnutie prospektu, teda, vo všeobecnosti, vykonanie inzerentom želanej akcie.

Výpočet ATR je potom veľmi jednoduchý. Reklamný odkaz, ktorý sa zobrazil 100 návštevníkom, pričom 1 z nich vykonal požadovanú akciu, má ATR v hodnote 1%. ATR je tiež označované ako konverzný pomer.

späť na hlavnú stránku slovníka

A - pojmy začínajúce písmenom A


logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 logo-1 Ak sa Vám náš projekt páči, budeme radi, ak nás podporíte pridaním ikonky cookie.sk na Vašu web stránku. Pomôžete nám tým šíriť užitočné informácie z cookie.sk k ďaľším ľuďom. Ako pridať ikonku?.